понеделник, 21 април 2014 г.

Тайният дневник - "Слънчеви тайни"

"Слънчеви тайни" - избрани стихове любовна лирика.
Формат: A5
Брой страници: 98
Покажи още информация Хартия корица: гланц 250 гр.
Хартия тяло: офсет 80 гр.
Цветност корица
издателство Издавам.ком,Плевен


информация:

ВЪВЕДЕНИЕ
Пред теб, Читателю, са моите „Слънчеви тайни”. Подбраните за теб творби - са писани през годините /2013, 2009/. В началото доминират новите стихове, които са заченати в пълнолуния и се раждат в златни залези. Всички те, окъпани в златиста светлина - жадуват да разкрият огнените ми пожари. Жадуват да се сбъднат! Тук ще зърнеш оазиси от цветни чувства и градини, пълни със цветя. Тук ще усетиш онези изкуства, покълнали от шепота на една влюбена душа. Красива музика тук звучи и гамата е от непозната, по-непозната… Край теб кръжат презрели чувства, обагрени в златни залези. Летни страсти навред струят и лумват сини послания. Стиховете тук, освен радостни възгласи - носят и насталгия по лятото. С топли устни Лятото се сбогува… Изчезва лятната омая... Вече е есен и тихо капят есенните листа. Плачат… Нека не свършват. Стихосбирката „Слънчеви тайни”, обединява успешно творбите, въпреки че стилът им се променя и придобиват по-кратък вид.. Ненадейно в животът ми се появява красив миг, който ме кара да продължа да пиша. Зарежда ме с нови чувства. Сърцето отброява вече други ритми и ми отрежда - „Живот на скорост”! Вече не задавам въпроси… Вече знам отговорите. В живота ни всичко се е случвало и радост и болка и мъка и тъга. Всеки миг по свой начин ме е улучвал и по свой начин е оставял задълго следа.
Благодаря на всички хора, минали през живота ми. Всички те, оставиха трайна следа в творчеството ми. Научих се да обичам, научих се да се радвам, научих се да страдам, научих се да прощавам. Научих се да бъда себе си… „Слънчеви тайни” е нещо, като таен дневник на една душа. Всеки има право да реши кога да ги разкрие - има защо…
Аз реших!
Приятно четене!
Светлана Тодорова
.
Поверителност+ редакция
Всички могат да видят тази снимка
Редактирайте
Добави бележка
Задай като профилна снимка
Редактирай умаления формат на снимката
Добави воден знак
Изтрийте снимката
Действия
Слайдшоу
Сподели
Прожектор
Поставете това в... .
страницата с моя профилблог съобщениелично съобщение

.+ добави към албум Албуми. Мои книги (20 снимки) .
...

Няма коментари:

Публикуване на коментар